PROCEDURA PRZYJMOWANIA I ROZPATRYWANIA SKARG I WNIOSKÓW KIEROWANYCH DO FILHARMONII SUDECKIEJ IM. JÓZEFA WIŁKOMIRSKIEGO W WAŁBRZYCHU.
załącznik numer 1 do Zarządzenia numer 11 / 2023 Dyrektora Filharmonii Sudeckiej im. Józefa Wiłkomirskiego w Wałbrzychu z dnia 20 czerwca 2023 roku
PROCEDURA PRZYJMOWANIA I ROZPATRYWANIA SKARG I WNIOSKÓW KIEROWANYCH DO FILHARMONII SUDECKIEJ IM. JÓZEFA WIŁKOMIRSKIEGO W WAŁBRZYCHU
I. Postępowanie w sprawie skarg i wniosków:
Skargi i wnioski mogą być wnoszone:
W przypadku zgłoszenia skargi lub wniosku ustnie, przyjmujący zgłoszenie sporządza w dniu zgłoszenia skargi lub wniosku protokół, który podpisują wnoszący skargę lub wniosek oraz przyjmujący zgłoszenie. W protokole zamieszcza się datę przyjęcia skargi lub wniosku, imię, nazwisko (nazwę) i adres zgłaszającego oraz zwięzły opis treści sprawy. Potwierdzenie przyjęcia skargi lub wniosku jest wydawane na żądanie wnoszącego.
II. Rozpatrywanie skarg i wniosków:
Skargi i wnioski wnoszone do Filharmonii Sudeckiej w Wałbrzychu, pisemnie (pocztą tradycyjną), lub za pomocą poczty elektronicznej, powinny zawierać co najmniej imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego skargę lub wniosek oraz adres. Adresem może być adres zamieszkania wnoszącego, adres do doręczeń lub siedziba wnoszącego skargę lub wniosek.
Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania. Jeżeli z treści skargi lub wniosku nie można prawidłowo ustalić ich przedmiotu, wzywa się wnoszącego skargę lub wniosek do złożenia, w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania, wyjaśnienia lub uzupełnienia skargi lub wniosku. Nieusunięcie tych braków spowoduje pozostawienie skargi lub wniosku bez rozpoznania.
III. Termin i sposób załatwienia sprawy:
Skargi i wnioski są rozpatrywane bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 30 dni od dnia ich wniesienia.
IV. Tryb odwoławczy:
Skargi i wnioski są rozpatrywane w samodzielnym jednoinstancyjnym postępowaniu.
Skarżący niezadowolony ze sposobu rozpatrzenia skargi może jednokrotnie ponowić skargę.
Wnioskodawcy niezadowolonemu ze sposobu załatwienia wniosku służy prawo wniesienia skargi.
V. Nadzór:
Nadzór i kontrolę nad przyjmowaniem i załatwianiem skarg i wniosków sprawuje Dyrektor Filharmonii Sudeckiej w Wałbrzychu.